Liveleak Forums  

Go Back   Liveleak Forums > Information and Support. > Member Support > Misc

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-03-2018, 06:33 PM   #1
slacker-
LiveLeaker
 
slacker-'s Avatar
 

Join Date: Dec 1969
Posts: 14,835
slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!
Points: 1,454,867,873, Level: 100
Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100
Activity: 30%
Activity: 30% Activity: 30% Activity: 30%
Thumbs down Do Not Call Registry

It's useless nowadays bc these stupid telemarketers just get fake/spoof #s to call you from. Does anyone with an iPhone know of an app I can download to make it so that I can only receive calls from ppl in my contact list?
slacker- is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 06:50 PM   #2
laserjobs
LiveLeaker
 
laserjobs's Avatar
 

Join Date: May 2007
Location: US
Posts: 6,597
laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!
Points: 940,751,738, Level: 100
Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100
Activity: 6%
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
Default

Quote:
Originally Posted by slacker- View Post
It's useless nowadays bc these stupid telemarketers just get fake/spoof #s to call you from. Does anyone with an iPhone know of an app I can download to make it so that I can only receive calls from ppl in my contact list?
Sure

Go into your settings and look for ‘redacted’

Select the ‘redacted’ option

Turn on ‘redacted’ (a redacted icon will appear in your status bar)

Select ‘redacted’

Next, select ‘redacted’ from the options

DONE!!!


Oh shit it looks like I didn't give you all the information handed to you on a platter. Oh well, maybe some other day.
__________________
Liberals, we blame your piss poor "higher education" and the media making you feel like you got "the smarts".
laserjobs is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:09 PM   #3
slacker-
LiveLeaker
 
slacker-'s Avatar
 

Join Date: Dec 1969
Posts: 14,835
slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!
Points: 1,454,867,873, Level: 100
Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100
Activity: 30%
Activity: 30% Activity: 30% Activity: 30%
Default

Quote:
Originally Posted by laserjobs View Post
Sure

Go into your settings and look for ‘redacted’

Select the ‘redacted’ option

Turn on ‘redacted’ (a redacted icon will appear in your status bar)

Select ‘redacted’

Next, select ‘redacted’ from the options

DONE!!!


Oh shit it looks like I didn't give you all the information handed to you on a platter. Oh well, maybe some other day.
If you're gonna make a claim, it's your job to back it up. If you're gonna link me 73 pages and you're not efficient enough to narrow it down to the page, that's on YOU, not me. I'm not going on a wild goose chase to confirm your wild and uneducated claims. And if you're then gonna claim Bill signed another name, in gonna ask how you know that. You expect me to just bow down and take your word for it? LOL. You think you deserve that much respect from me? Nooo, I don't know you like that.
slacker- is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:19 PM   #4
laserjobs
LiveLeaker
 
laserjobs's Avatar
 

Join Date: May 2007
Location: US
Posts: 6,597
laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!
Points: 940,751,738, Level: 100
Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100
Activity: 6%
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
Default

Quote:
Originally Posted by slacker- View Post
If you're gonna make a claim, it's your job to back it up. If you're gonna link me 73 pages and you're not efficient enough to narrow it down to the page, that's on YOU, not me. I'm not going on a wild goose chase to confirm your wild and uneducated claims. And if you're then gonna claim Bill signed another name, in gonna ask how you know that. You expect me to just bow down and take your word for it? LOL. You think you deserve that much respect from me? Nooo, I don't know you like that.
Have you tried this neat thing called Google Search or do you still need to be hand fed?
__________________
Liberals, we blame your piss poor "higher education" and the media making you feel like you got "the smarts".
laserjobs is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:31 PM   #5
slacker-
LiveLeaker
 
slacker-'s Avatar
 

Join Date: Dec 1969
Posts: 14,835
slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!
Points: 1,454,867,873, Level: 100
Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100
Activity: 30%
Activity: 30% Activity: 30% Activity: 30%
Default

Quote:
Originally Posted by laserjobs View Post
Have you tried this neat thing called Google Search or do you still need to be hand fed?
I did google it and I told you what it told me. Lol. You didn't believe it. Or are you talking about blocking the telemarketers? I've googled that, too. I know there's an app for non-iPhones but I can't find one for iPhones.
slacker- is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:40 PM   #6
laserjobs
LiveLeaker
 
laserjobs's Avatar
 

Join Date: May 2007
Location: US
Posts: 6,597
laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!
Points: 940,751,738, Level: 100
Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100
Activity: 6%
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
Default

Quote:
Originally Posted by slacker- View Post
I did google it and I told you what it told me. Lol. You didn't believe it. Or are you talking about blocking the telemarketers? I've googled that, too. I know there's an app for non-iPhones but I can't find one for iPhones.
Because you don't need one for iPhone. Now read those flight logs and when you are done get back to me for the answer.
__________________
Liberals, we blame your piss poor "higher education" and the media making you feel like you got "the smarts".
laserjobs is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 07:52 PM   #7
slacker-
LiveLeaker
 
slacker-'s Avatar
 

Join Date: Dec 1969
Posts: 14,835
slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!
Points: 1,454,867,873, Level: 100
Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100
Activity: 30%
Activity: 30% Activity: 30% Activity: 30%
Default

Quote:
Originally Posted by laserjobs View Post
Because you don't need one for iPhone. Now read those flight logs and when you are done get back to me for the answer.
I already got a solution from somebody else and even if I didn't, I'd never trust you, you don't seem like a problem-solving type of guy

You already claimed his name isn't on there, btw, it's all fake names, you say lol. How you'd know that, I dunno and you probably shouldn't talk about it on a public forum lol
slacker- is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 08:07 PM   #8
BurntBulb
LiveLeaker
 
BurntBulb's Avatar
 

Join Date: Mar 2008
Posts: 16,802
BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!BurntBulb is a forum GOD!!
Points: 189,382,041, Level: 100
Points: 189,382,041, Level: 100 Points: 189,382,041, Level: 100 Points: 189,382,041, Level: 100
Activity: 68%
Activity: 68% Activity: 68% Activity: 68%
Default

Slack, if I remember correctly, you do have to go back on the 'do not call' website periodically to keep it current. Isn't it something like once a year at least?

Granted I haven't used it in years, simply because if the calling # doesn't pop up with a name from my contact lists, I ain't answering it, and if they don't leave a voice mail, I ain't calling 'em back. Simple as that.
Of course my technique probably won't work for you because of your job....
__________________
"The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle."
Col. J. Stapp
BurntBulb is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 08:08 PM   #9
laserjobs
LiveLeaker
 
laserjobs's Avatar
 

Join Date: May 2007
Location: US
Posts: 6,597
laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!laserjobs is a forum GOD!!
Points: 940,751,738, Level: 100
Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100 Points: 940,751,738, Level: 100
Activity: 6%
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
Default

Quote:
Originally Posted by slacker- View Post
I already got a solution from somebody else and even if I didn't, I'd never trust you, you don't seem like a problem-solving type of guy

You already claimed his name isn't on there, btw, it's all fake names, you say lol. How you'd know that, I dunno and you probably shouldn't talk about it on a public forum lol
Good for you sweety, now run along and try not to trip over your shoelaces.
__________________
Liberals, we blame your piss poor "higher education" and the media making you feel like you got "the smarts".
laserjobs is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 09:30 PM   #10
slacker-
LiveLeaker
 
slacker-'s Avatar
 

Join Date: Dec 1969
Posts: 14,835
slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!slacker- is a forum GOD!!
Points: 1,454,867,873, Level: 100
Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100 Points: 1,454,867,873, Level: 100
Activity: 30%
Activity: 30% Activity: 30% Activity: 30%
Default

Quote:
Originally Posted by laserjobs View Post
Good for you sweety, now run along and try not to trip over your shoelaces.
"Read through 73 pages and I'll give you an answer!" LOL the hell you think this is??
slacker- is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 06:29 PM.